You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen költsége van a rendszernek?
Egy éves időszakra történő megrendelés esetén 1990 Ft + ÁFA / hó / felhasználói díja van ügyviteli rendszerünknek, míg fél éves időszak esetén 2490 Ft + ÁFA / hó / felhasználói költsége.
Szükségem van informatikus segítségére a bevezetéshez?
Nincs. Ügyviteli rendszerünk böngészőből fut, így telepítést nem igényel. Azonban egy kiegészítő programot érdemes installálni, mely nem igényel informatikai előképzettséget.
Mennyi idő alatt tudom elkezdeni használni a programot?
Amennyiben honlapunkon rendeli meg a szoftvert és bankkártyával fizeti ki a liszensz díjat, úgy rendszerünk automatizáltan létrehozza az Ön irodája számára a hozzáférést, mellyel a teljes folyamat csak pár percet vesz igénybe. Amennyiben utalással egyenlíti ki a számlát úgy általában 24 órán belül készül el fiókja.
Vállalnak titoktartást?
Az ügyvédi titokról való tanúvallomás tételét és adatszolgáltatás teljesítését bármely hatósági és bírósági eljárásban kötelesek vagyunk megtagadni, kivéve, ha a titoktartási kötelezettsége alól felmentést kapunk az ügyvédi titokról rendelkezni jogosulttól. A titoktartási kötelezettségünk függetlenül a létrejött jogviszony fennállásától, és az együttműködés befejezése vagy a jogviszony megszűnése után is határidő nélkül fennmarad.
Lehetnek fejlesztési javaslataink, kéréseink?
Kifejezetten hálásak vagyunk a visszajelzésekért, fejlesztési javaslatokért, melyet gyors reagálással (igénymegvalósítással) és nem ritka esetben további grátisz előfizetési idő meghosszabbításával szoktuk megköszönni. Jól tudjuk, hogy piacvezető pozícióinkat csak folyamatos innovációval tudjuk megtartani, melyet leghatékonyabban az előfizetői igények kielégítésével lehet elérni.
Irodánknak kell e rendszerbe felvitt adatok mentésével foglalkoznia?
Nem szükséges. Minden adatbázis valós időben két egymástól elszeparált szerverfürtön fut, emellett 365 napra visszamenőleg tárolunk mentést egy másik országban.
Miért jobb egy online rendszer, mint egy számítógépen futó?
Egy Windows-os számítógépre telepített ügyviteli rendszer nem fog futni Mac-en, iOS-en, Androidon. Ha több munkatársával használják, akkor kell egy külön szervert fenntartani rá, melynek mentéséről Önnek kell gondoskodnia. Ha irodán kívül, pl. utazás közben, ügyfélnél, vagy otthonában szeretné elérni és az irodai internet nem működik, vagy akár csak áramszünet van, akkor nem fog hozzáférni fontos adataihoz. Ha a szerver gépe meghibásodik, vírusos lesz, vagy akár egy Windows frissítés miatt válik használhatatlanná, akkor ugyancsak búcsút mondhat az adatainak. Ha csak egyedül használja és notebookjára telepíti, úgy a fentieken túlmenően a leejtésével, elhagyásával, ellopásával is számolnia kell, mely adatvédelmi incidenst a GDPR rendelkezéseinek megfelelően esetlegesen bejelentési kötelezettséggel is járhat.

Ezzel szemben egy Online rendszer nem operációs rendszer függő, hiszen böngészőből fut, így irodája bármelyik gépéről be tud jelentkezni. Saját szerverrel nem kell bajlódnia, ahogy a napi mentéssel sem. Rendszerünk nem függ az irodai áramellátástól, ahogy az internet szolgáltatásától sem, hiszen akár mobil interneten keresztül is elérheti a szoftvert. Biztonság szempontjából összehasonlíthatatlan egy irodai géppel, hiszen a rendszert kiszolgáló informatikai infrastruktúra a következő megfelelőségi tanúsítványoknak tesz eleget: ISO 27001, ISO 27017, ISO 27018, SSAE16/ISAE 3402, Privacy Shield, FedRAMP.

Minden informatikai fejlesztés az online rendszerek irányába mutat, pl. online számlázás, e-per, cégkapu, online joganyagok, online videótárak, streaming zeneszolgáltatások, ezért irodája jövőjét tekintve nagyon fontos, hogy korszerű, a jövő rendszereivel együttműködő Ügyviteli Szoftvert válasszon!
Hol tároljuk az adatbázisokat?
Az éles adatbázisok a Google Frankfurtban található adatközpontjában (megnézek egyet), míg az automatizált, éjszaka készülő mentések a belgiumi adatközpontban vannak elhelyezve.
Miért nem Magyarországon valamelyik szerver hotelben kaptak helyet a szoftvert kiszolgáló számítógépek?
Már a rendszer tervezésének első fázisában eldöntöttük, hogy a biztonság lesz a legfontosabb szempont. Ezért úgy döntöttünk, hogy nem bízunk meg a hazai szerver hotelek rendelkezésre állásában, a különböző felügyeleti szervek általi "betekintés ellenállóságában", így a világ legnagyobb és legfejlettebb tech vállalata a Google LLC biztosítja számunkra a legmagasabb védelmet nyújtó technikai hátteret európai szervereiken.
Több külsős ügyvéd dolgozik be irodánkba. Megoldható, hogy csak a rájuk kiosztott ügyeket / feladatokat és az általuk rögzített munkaórákat lássák a rendszerben?
Természetesen igen! Szoftverünk az egyéni ügyvédektől, az ügyvédi társuláson át a több 10 fős ügyvédi irodákig bezárólag lefedi az igényeket. Felhasználónként néhány kattintással kialakítható jogviszonytól függően a megfelelő jogosultsági kör.
Mi történik az adatainkkal ha nem hosszabbítjuk meg az előfizetésünket?
Amennyiben úgy dönt, hogy nem kívánja meghosszabbítani az előfizetését, vagyis érvényes liszensz nélkül is időkorlát nélkül bármikor bejelentkezhet a rendszerbe és korlátozás nélkül megtekintheti az adatait. Módosítani valamint új adatot rögzíteni kizárólag érvényes liszensz birtokában van lehetősége. Lejárat után még bármikor dönthet úgy, hogy ismételten aktívan használni kívánja rendszerünket, ezután az előfizetés meghosszabbítását követően éppen ott tudja folytatni rendszerünkben a rögzítést, ahol azt abba hagyta.
Röviden összefoglalva: adatait, adatbázisát kizárólag kifejezett kérés esetén töröljük, természetesen díjmentesen.